Forum Dogandroll Strona Główna Dogandroll
Forum Dogandroll
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dogandroll Strona Główna -> Regulamin-Zanim napiszesz..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały brat
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:45, 20 Mar 2008    Temat postu: Regulamin forum

REGULAMIN FORUM wewnętrznego Dogandroll
obowiązujący od 19.03.2008

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Poniższy regulamin został stworzony w celu zachowania ładu i porządku na Forum Dogandroll
1.2. Wypowiedzi wygłaszane na forum mają dotyczyć wszelkich kwestii pośrednio lub bezpośrednio związanych z Dogandroll .
1.3. Do postanowień niniejszego Regulaminu mogą być stosowane Zarządzenia organizacyjne wydane przez Administratora Forum, które będą podawane do wiadomości użytkowników w Dziale Ogłoszenia i komunikaty. Po ogłoszeniu Zarządzenia – staje się ono obowiązujące z mocą egzekwowania go podobnie jak przepisów niniejszego Regulaminu.

II. REJESTRACJA I OCHRONA DANYCH
2.1. Rejestracja na forum może byc dokonana przez członka Dogandroll lub osobę zainteresowaną działalnością Dogandroll (nie można przekazywac danych i adresu forum osobom postronnym) i ma na celu identyfikację użytkownika i daje możliwość korzystania z usług i narządzi forumowych np. zarejestrowany użytkownik może pisać posty w wybranych tematach, może zakładać nowe tematy oraz korzystać z Prywatnych Wiadomości.
2.2. Każdy użytkownik ma prawo do założenia i korzystania z jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko za zgodą Administratora w wyjątkowej sytuacji i skutkuje usunięciem poprzedniego nicka.
2.3. Jeśli zarejestrowany użytkownik nie dokona prezentacji swojej osoby na forum, Administrator może zwrócić się do niego z prośbą o podanie tożsamości. W takim przypadku użytkownik jest zobowiązany podać swoją tożsamość (identyfikującą go jako konkretną osobę), przy czym użytkownik może sobie zastrzec, aby informacja ta nie była podana (rozpowszechniania) na forum.
2.4. Jeżeli po dokonaniu rejestracji – użytkownik nie napisze żadnego postu, to po upływie jednego miesiąca od daty rejestracji Administrator dokona usunięcia takiego nicku (użytkownika).
2.5. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

III. ZASADY DOTYCZĄCE WYPOWIEDZI
3.1. Na forum nie wolno wygłaszać wypowiedzi zawierających wulgaryzmy, określenia napastliwe, obraźliwe, naładowane nienawiścią, naruszających prawo oraz zasady dobrego wychowania. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się, więc, że zawartość każdego postu na tym forum, wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby tekstów, oraz zamieszczać innych materiałów, które mogą być lub są sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
3.2. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku oraz postów, w każdej chwili, jeśli zajdzie taka potrzeba.
3.3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś, czegoś lub psa, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. Jeśli krytykujesz kogoś, coś lub psa w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska czy nazwy), Moderator ma prawo usunąć twój post jeśli dopatrzy się w nim pomówienia, oszczerstwa lub krytyki bezpodstawnej, nieuzasadnionej lub raniącej czyjeś uczucia.

IV. NOWE TEMATY, TYTUŁY WĄTKÓW
4.1. Zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki mogą zostać usunięte przez Moderatora lub być łączone z istniejącymi wcześniej.
4.2. Jeśli rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli od razu czego dotyczy. Tytuły w rodzaju: "Pomocy", "???", są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji naprowadzających użytkowników na zagadnienie, które chcesz poruszyć! Moderator może (ale nie musi) dokonać zmiany tematu. Przestrzegaj zasady: Jeden temat - jeden problem / pytanie. Nie umieszczaj kilku pytań w jednym temacie.

V. POSTY
5.1. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe. Administrator i moderatorzy forum nie są w stanie zweryfikować wiarygodności wszystkich postów. Nie gwarantujemy dokładności i przydatności informacji publikowanych na forum i tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za ich zawartość. Informacje przedstawiają wyłącznie poglądy oraz wiedzę ich autorów. Jeżeli stwierdzisz, że informacja zawarta w jakimś poście łamie jakikolwiek z punktów tego regulaminu zobowiązujesz się powiadomić o tym moderatora działu lub administratora forum.
5.2. Pamiętaj pisząc post o temacie w którym go piszesz! W treści postu podawaj informacje dotyczące zagadnienia którego dotyczy wątek.
5.3. Pisz tak żeby każdy Cię zrozumiał wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
5.4. Nie pisz postu pod swoim postem. Jeżeli chcesz coś dopisać (a twój post jest ostatni), kliknij przycisk "Zmień" i kontynuuj myśl w swoim napisanym wcześniej poście.
5.5. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień". Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd.
5.6. Forum nie może być użyte pod żadnym względem do przedstawiania i dyskutowania kwestii typu sprzedawca-klient. Posty tego typu będą natychmiast usuwane a ich autor zostanie upomniany lub nawet wyeliminowany z członkostwa forum.

VI. EMBLEMATY PRZY NICKACH
6.1. Przy wybieraniu zdjęcia do emblematu przy nicku, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela. Emblemat nie może być większy niż 100 pikseli (szerokość) na 100 pikseli (wysokość) Maksymalna waga pliku nie może przekraczać 15kB. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang (jeśli zostaną wprowadzone na forum). Emblemat nie może przedstawiać treści niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe

VII. FOTOGRAFIE
7.1. Możesz pochwalić się zdjęciem swojego psiaka, sprzętu, męża, żony, bądź innym równie ciekawym obrazkiem, przy czym wymiary zdjęcia nie mogą być większe niż 500 na 500 pikseli! Większe fotografie utrudniają użytkowanie forum jego użytkownikom i będą przez moderatorów zamieniane na linki lub kasowane.
7.2. Jeśli masz problem z określeniem wielkości obrazka zwróć się o pomoc do Moderatora, który udzieli ci fachowej informacji.

VIII. CYTATY w POSTACH
8.1. Możesz cytować fragmenty postu do którego chcesz się odnieść, przy czym nie należy cytować postów zawierających już cytaty ze względu na uciążliwość odczytu. Wielostopniowe cytaty w cytacie mogą zostać zmoderowane a nawet usunięte.

IX. PODPISY W POSTACH
9.1. Podpis, jako część składowa postu podlega Regulaminowi. Podpis nie powinien mieć więcej niż 255 znaków, wśród których można zawrzeć link (odnośnik do strony). W treści podpisu nie można używać żadnych słów niecenzuralnych i uważanych za obraźliwe. Administrator zastrzega sobie prawo do wydania odrębnego zarządzenia precyzującego kwestię podpisu w postach.

X. PROBLEMY I WąTPLIWOśCI
10.1. Jeżeli jesteś początkującym użytkownikiem i masz wątpliwości jak należy pisać posty, wklejać zdjęcia i adresy do stron internetowych, to poproś o pomoc moderatora działu.
10.2. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszaj w dziale "Propozycje, pytania, opinie".
10.3. Wątpliwości dotyczące spraw tematycznych w poszczególnych działach możesz zgłosić bezpośrednio moderatorowi danego działu używając do tego prywatnych wiadomości lub e-mail.
10.4. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy na e-mail moderatora lub ostatecznie Administratora.

XI. TECHNICZNE
11.1. Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare. Możesz sam w sowim Profilu zadecydować o udostępnianiu swojego adresu e-mail, oraz innych dostępnych ustawieniach.

XII. POUCZENIE DLA UŻYTKOWNIKÓW
12.1. Pod żadnym pozorem nie wolno: -udostępniać hasła do swojego konta osobom trzecim, -logować się do forum i publikować postów z innego loginu (nazwy użytkownika).

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum.
13.2. Forum Dogandroll nie bierze żadnej odpowiedzialności prawnej za treści wypowiedzi publikowanych na łamach forum, oraz ma prawo usuwać wypowiedzi łamiące regulamin bez uprzedzenia ich autora.
13.3. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu, bądź łamania go notorycznie, użytkownik zostanie usunięty z forum (bez ostrzeżenia).
13.4. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
13.4.1. W szczególności Moderatorzy mają prawo: - usuwać posty i tematy - edytować (moderować) posty - łączyć tematy - dzielić tematy - przesuwać tematy (przenosić do innych działów) - blokować (zamykać) tematy - zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie - brać czynny udział w interesujących go dyskusjach.
13.4.2. Do obowiązków Moderatora należy: - przestrzeganie regulaminu na tych samych zasadach co wszyscy użytkownicy - usuwanie z postów treści obraźliwych, niecenzuralnych lub niezgodnych z prawem - informowanie Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa, przez poszczególnych użytkowników.
13.4.3. Moderator nie ma obowiązku: wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji, przeszukiwać starych wątków dla potrzeb użytkowników. Może służyć pomocą i radą w miarę chęci i czasu. Poza pełnioną funkcją, Moderator jest użytkownikiem forum jak wszyscy.

XIV. AKCEPTACJA REGULAMINU
14.1. Rejestracja na forum stanowi automatyczną zgodę na powyższe zasady postępowania oraz zobowiązanie do ich przestrzegania.

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
15.1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.01.2006 roku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mały brat dnia Czw 1:10, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pado2005




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 634
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tu i tam

PostWysłany: Sob 15:25, 29 Mar 2008    Temat postu:

Zapoznałam się z regulaminem i przyjęłam do wiadomości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dogandroll Strona Główna -> Regulamin-Zanim napiszesz.. Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin